Pokud jezdíme taxíkem a pohybujeme se ve velkých městech jistě jsme se s touto službou již setkali. Lidé byli dlouhou dobu nespokojeni se službami, které jim taxikáři nabízejí. Není se také čemu divit, jelikož taxikáři často využívají zmatení, nátlaku a zastrašování pro získání co největšího výdělku.
Lidé tedy přestali taxikářům důvěřovat a zařídili si vlastní taxislužbu, která je od lidí a slouží lidem. Jedná se samozřejmě o Uber. Každý jsme o něm slyšeli, ale bohužel ne jako vlastní zkušenost, ale spíše jako neustály boj taxikářů a řidičů této platformy. Tedy spíše boj taxikářů. Jelikož pro taxislužby je Uber nezdolatelnou konkurencí snaží se řidič bouřit, různě stávkovat ať s tím někdo něco udělá.
Zde lze pouze vidět jaký hlad byl lidí po férové organizaci, která se nesnaží klienty okrádat a jedná s nimi čestně. Na druhou stranu je zapotřebí se zase taxikářů zastat. Ne vždy vozí slušné nebo střízlivé lidi, a ne vždy se jedná o osoby posedlé penězi. Jedná se o často velice náročnou práci, která vyžadujeme určitou dávku respektu.
Navíc Uber také není bez chyby. Jelikož je využíván přes mobilní aplikaci, kde je vše hlídáno, takže by nemělo dojít k podvodnému jednání. Avšak i zde se nějaká ta moucha najde.
V rámci této aplikace to jsou storno poplatky. Ty slouží k tomu, aby zákazník v případě změny rozhodnutí zrušil svou poptávku po odvozu do dvou minut. Pokud tak neučiní je penalizován určitým storno poplatkem, který je závislý na míře intervalu od doby bezplatného zrušení. Rozvinul se ale takový nešvar, že zrušit jízdu mohou také samotní řidiči. Ti můžou zrušit jízdu, pokud se zákazník neobjeví na smluveném místě do pěti minut. Často se ale stává, že řidič ujede dříve a klient musí i přes včasný příchod platit.
Mluvčí společnosti tvrdí, že v případě podvodného jednání se zákazník může obrátit na podporu a vše vyřešit. Zdali to tak opravdu funguje však zůstává otázkou.