Pokud hledáte důkladný a hlavně zajímavý marketingový nástroj a také nástroj SEO, tak tím jsou pr články.
Právě díky tomuto nástroji se snadno dostanete do povědomí veřejnosti, ať už se jedná o firmu, e-shop či konkrétní web. Pomůžou vám efektivně propagovat vaše produkty, služby, informace i samotné internetové stránky, které k vám patří.
Kromě toho jde o zdroj klíčových slov a zpětných odkazů, díky kterým se na vaše stránky dostane ještě víc uživatelů a vám se zvedne návštěvnost i pozice ve vyhledávačích.
Aby byly pr články užitečné, tak musí samozřejmě v první řadě čtenáře zaujmout. Musí doslova chytnout za srdce, protože jej může číst zrovna někdo, kdo něco podobné hledá nebo zrovna řeší. Jsou zajímavé nejen obsahem a informacemi, které podávají, ale také tím, že v nich pisatel respektive copywriter může popustit uzdu fantazii a pořádně se vyřádit.
Tento nástroj má také svůj koncept a ten se skládá z bodů jako:
- O co jde?
- Jaký je problém?
- Jaké je řešení?
- Jaká nastane změna?
- A co nastane potom?
Pokud dodržíte těchto pár bodů, tak můžete snadno rozvinout myšlenku, zaujmout čtenáře a dostat je na konkrétní webové stránky, ke konkrétním produktům a službám, na které se dostanou přes zpětné odkazy a klíčová slova.
Můžete je propagovat přímo na různých internetových stránkách, ale také na portálech, které jsou na tyto publikace zaměřené a odkud si je stahují třeba novináři a podobně. Kvalitní článek spočívá v tom, že se dokážete vžít do něčí role a tím vědět, jak ten člověk myslí a co právě v dané situaci potřebuje, co ho určitě zaujme.